Aquesta traducció ha estat realitzada automàticament mitjançant la Plataforma de Traducció Automàtica de la Secretaria General d'Administració Digital (Plata) i podria contenir errors o imprecisions en la interpretació del contingut.

08.14:162025-08-13

Assessorament científic de medicaments veterinaris

SEU AEMPS > Procediments > Medicaments veterinaris > Assessorament científic de medicaments veterinaris
Persones destinatàries

Aquesta aplicació va dirigida als sol·licitants d'assessoraments científics, tècnics i reguladors previs a l'autorització de medicaments veterinaris registrats a Espanya o de les seves modificacions.

Per a accedir a aquesta aplicació, s'haurà de realitzar la sol·licitud d'accés per a obtenir un usuari i una contrasenya vàlida.

Una vegada fet això marmitona aquí per a veure la pantalla d'accés a l'aplicació en el seu navegador. Empleni els camps usuari i contrasenya amb les dades que li hagi fet arribar l'AEMPS.

Quan hagi accedit a l'aplicació, tindrà accés al formulari que caldrà emplenar i enviar. Tots els camps marcats amb (*) són d'obligat emplenament.

Els usuaris registrats podran accedir a l'aplicació tantes vegades com desitgin per a comprovar l'evolució del seu expedients. Fent clic sobre el logo de l'aplicació, apareixerà un llistat amb tots els procediments que tinguin oberts i l'estat de cadascun.

 

Sol·licitud d'accés

Emplenar el FORMULARI DE SOL·LICITUD D'ACCÉS A LA SEU ELECTRÒNICA DE L'AEMPS per representant legal de l'empresa i enviar-ho a traves d'un tiquet de sol·licitud de suport des de la nostra plataforma de suport informàtic SERVICE DESK.

Es proporcionarà un solo usuari d'accés per cada entitat, que haurà de ser compartit, en el seu cas, per totes les persones de l'organització que hagin d'accedir a l'aplicació.

Serà responsabilitat de l'entitat la custòdia i gestió de l'ús d'aquestes credencials dins de la seva organització. Per a evitar l'ús fraudulent per part de persones que han perdut la facultat d'accedir a l'aplicació, s'haurà de canviar la contrasenya cada vegada que es produeixin aquestes circumstàncies.

En tot cas, es recomana canviar la contrasenya sovint, i sempre la primera vegada que s'accedeix a l'aplicació.

Documentació
Característiques dels equips client

Quins mètodes d'autenticació seran necessaris?

  • Certificat digital
  • DNI electrònic
  • Cl@ve PIN
  • En alguns casos no serà necessari disposar de cap mètode d'autenticació

Quines característiques han de tenir els equips clients?

  • Navegador d'última generació: Edge, Chrome, Firefox, Safari o similar.
  • No és recomanable l'ús Internet Explorer.
  • Qualsevol visor de documents PDF. Pot descarregar l'Adobe Acrobat Reader en la direcció http://www.adobe.com/.
  • Autorització d'usuari i contrasenya de RPS.
  • Seguretat de l'aplicació: activar l'opció Java Script en el navegador si no està activa (aquesta opció ve per defecte).

En tractar-se d'una aplicació Web, no existeixen requisits de sistema operatiu ni de memòria o disc més enllà dels necessaris per al sistema operatiu, el navegador i el visor de PDF triat

Quins són els elements de seguretat que incorporen les aplicacions?

  • Xifrat de comunicacions SSL 128 bits.
  • Autenticació d'usuari mitjançant USUARI i contrasenya.
  • Autenticación de usuario de segundo nivel, mediante TOKEN UNICO por solicitud que el usuario debe introducir para el envío de las mismas.
  • Cada usuari extern sol pot accedir a les dades de l'entitat que representa.
  • Log d'accessos i auditoria de modificacions (se sap qui modifica i quines).
  • Time out de connexió.
Notificació d'errors

Si experimenta errors o dificultats amb l'aplicació o la seva funcionalitat, contacti amb nosaltres a traves d'un tiquet de sol·licitud de suport des de la nostra plataforma de suport informàtic SERVICE DESK.

Per a altres temes utilitzin la bústia de suggeriments