Aquesta traducció ha estat realitzada automàticament mitjançant la Plataforma de Traducció Automàtica de la Secretaria General d'Administració Digital (Plata) i podria contenir errors o imprecisions en la interpretació del contingut.

10.47:472025-06-24

Sol·licitud del certificat de producte farmacèutic (CPP)

SEU AEMPS > Procediments > Medicaments d'ús humà > Sol·licitud del certificat de producte farmacèutic (CPP)
Persones destinatàries

Aquesta aplicació va dirigida a laboratoris titulars, entitats de distribució, fabricants i representants locals per a l'obtenció de Certificats de Producte Farmacèutic (CPP) per a medicaments d'ús humà acabats i registrats a Espanya.

Per a accedir a aquesta aplicació, s'hauran de complir dos requisits:

  • El primer pas és realitzar la sol·licitud d'accés per a obtenir un usuari i una contrasenya vàlida.
  • El segon és assegurar-se de tenir instal·lat en el navegador web que es vagi a usar per a accedir a l'aplicació un certificat digital vàlid i no revocat.

Una vegada fet això premi aquí per a veure la pantalla d'accés a l'aplicació en el seu navegador. Empleni els camps usuari i contrasenya amb les dades que li hagi fet arribar l'AEMPS.

Quan hagi accedit a l'aplicació, tindrà accés al formulari que caldrà emplenar i enviar. Tots els camps marcats amb (*) són d'obligat emplenament.

Els usuaris registrats podran accedir a l'aplicació tantes vegades com desitgin per a comprovar l'evolució del seu expedients. Fent clic sobre el logo de l'aplicació, apareixerà un llistat amb tots els procediments que tinguin oberts i l'estat de cadascun.

Procediment(s) administratiu(s) inclòs(s):

Codi Nom del Procediment Objecte
Sol·licitud del certificat de producte farmacèutic Obtenció del certificat de producte farmacèutic per a medicaments acabats i registrats a Espanya.
Sol·licitud d'accés

S'haurà de sol·licitar l'accés a través de la bústia d'importació de medicaments registrats imh@aemps.es aportant les següents dades:

  • Nom de la persona que accedirà a l'aplicació.
  • Cognoms de la persona que accedirà a l'aplicació.
  • NIF de la persona que accedirà a l'aplicació, en cas de ser de nacionalitat espanyola. Si la persona és estrangera haurà d'indicar-nos el tipus d'identificador que ens proporciona juntament amb el país on va ser expedit.
  • Correu electrònic: És necessari disposar d'un compte de correu personal, i es recomana que estigui associades al laboratori.
  • CIFs/NIFs/VATs dels laboratoris als quals representarà (en cas de ser estrangers s'haurà d'indicar a més el país).
  • Raó social del, o els laboratoris.

 

Documentació
Característiques dels equips client

Quins mètodes d'autenticació seran necessaris?

  • Certificat digital
  • DNI electrònic
  • Cl@ve PIN
  • En alguns casos no serà necessari disposar de cap mètode d'autenticació

Quines característiques han de tenir els equips clients?

  • Navegador d'última generació: Edge, Chrome, Firefox, Safari o similar.
  • No és recomanable l'ús Internet Explorer.
  • Qualsevol visor de documents PDF. Pot descarregar l'Adobe Acrobat Reader en la direcció http://www.adobe.com/.
  • Autorització d'usuari i contrasenya de RPS.
  • Seguretat de l'aplicació: activar l'opció Java Script en el navegador si no està activa (aquesta opció ve per defecte).

En tractar-se d'una aplicació Web, no existeixen requisits de sistema operatiu ni de memòria o disc més enllà dels necessaris per al sistema operatiu, el navegador i el visor de PDF triat

Quins són els elements de seguretat que incorporen les aplicacions?

  • Xifrat de comunicacions SSL 128 bits.
  • Autenticació d'usuari mitjançant USUARI i contrasenya.
  • Autenticación de usuario de segundo nivel, mediante TOKEN UNICO por solicitud que el usuario debe introducir para el envío de las mismas.
  • Cada usuari extern sol pot accedir a les dades de l'entitat que representa.
  • Log d'accessos i auditoria de modificacions (se sap qui modifica i quines).
  • Time out de connexió.
Respostes a preguntes freqüents (FAQs)

No tinc certificat:

Un certificat digital és un fitxer que autentica a la persona i que pot aconseguir-se en unes 24 hores de forma totalment gratuïta. Per a més informació sobre l'obtenció, instal·lació i ús de certificats digitals, faci clic aquí.

També es pot accedir a l'aplicació si es disposa de DNI electrònic i d'un lector compatible.

Notificació d'errors

Si experimenta errors o dificultats amb l'aplicació, contacti amb nosaltres en l'adreça de correu electrònic administrador_sinaem@aemps.es. Inclogui tota la informació possible de la incidència, incloses captures de pantalla, missatges d'error, etc. per a facilitar als nostres tècnics la detecció i resolució del problema.

Per a altres temes utilitzin la bústia de suggeriments.