Gestió telemàtica de fitxa tècnica i prospecte
Sol·licitud d'Accés
Administració d'usuaris AEMPS
S'ha posat en producció, una aplicació, perquè els administradors dels laboratoris puguin gestionar donar d'alta / baixa als usuaris dels seus laboratoris. L'aplicació disposa d'un manual d'usuari amb les instruccions necessàries.
Portal d'administració d'usuaris: https://sinaem.agemed.es/registroaemps.
En cas de dubte o necessitar més informació, poden posar-se en contacte amb el nostre suport informàtic a través de la nostra aplicació de Service Desk en https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2.
Així mateix, si no fos possible aquesta gestió per tractar-se d'un laboratori estranger o d'algun altre cas excepcional, han de dirigir-se a la nostra aplicació de Suport Informàtic en https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2.
Per correu electrònic es comunicarà als usuaris el seu codi d'accés en el moment en què siguin donats d'alta en el sistema.
Documentació
Gestió Telemàtica de Fitxa Tècnica i Prospecte
Nova aplicació d'enviament telemàtic amb complement de Word, de variacions de fitxes tècniques i prospectes per seccions, permet la generació dels documents garantint la seva accessibilitat conforme estableix la normativa (Llei 51/2003).
Totes les sol·licituds de fraccionament (medicaments i variacions), es podran gestionar des de la nova aplicació de fraccionament de fitxes tècniques i prospectes, a través del seu filtre principal de sol·licituds.
Documentació
Es recomana llegir l'abans Manual de l'aplicació de fer ús d'aquesta. Aquest manual estarà disponible com un fitxer pdf en la pàgina inicial d'aquesta.
També disposa de varis videotutoriales:
- Instal·lació.
- Fraccionament de medicaments.
- Fraccionament de Variacions.
- Accés a l'aplicació.
L'aplicació d'escriptori de Gestió Telemàtica de Fitxes Tècniques i Prospectes pot descarregar-se des del següent enllaç:
- http://infproducto.agemed.es/webdownloadftpr/apliftpr/ Trobarà també manual d'instruccions i requisits previs d'instal·lació. S'accedirà amb les mateixes credencials d'accés que en Raefar.
Respostes a preguntes freqüents (FAQs)
Respostes a preguntes freqüents (FAQs)
En cas de dubte o necessitar més informació, poden posar-se en contacte amb el nostre suport informàtic a través de la nostra aplicació de Service Desk en https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2.
Notificació d'errors
Per a la notificació d'incidències en l'aplicació, han de dirigir-se a la nostra aplicació de Suport Informàtic en https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2.