Fitxa teknikoaren eta erabilera-orriaren kudeaketa telematikoa
Sartzeko eskaera
AEMPS erabiltzaileen administrazioa
Aplikazio bat jarri da martxan, laborategietako administratzaileek beren laborategietako erabiltzaileei alta / baja ematea kudea dezaten. Aplikazioak erabiltzailearen eskuliburu bat du, behar diren jarraibideekin.
Erabiltzaileak administratzeko ataria:https://sinaem.agemed.es/registroaemps.
Zalantzarik izanez gero edo informazio gehiago behar izanez gero, jarri harremanetan gure euskarri informatikoarekin, Service Desk aplikazioaren bidez, helbide honetan:.https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2.
Halaber, atzerriko laborategi bat edo salbuespenezko beste kasuren bat izateagatik kudeaketa hori egin ezin bada, Laguntza Informatikoko gure aplikaziora jo behar da, helbide honetan: https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2.
Posta elektronikoz jakinaraziko zaie erabiltzaileei beren sarbide-kodea sisteman alta ematen zaien unean.
Dokumentazioa
Fitxa teknikoaren eta erabilera-orriaren kudeaketa telematikoa
Bidalketa telematikoko aplikazio berria, Word-en osagarriarekin, fitxa teknikoen aldakuntzekin eta atalkako prospektuekin. Dokumentuak sortzeko aukera ematen du, eta haien irisgarritasuna bermatzen du, araudiak ezarritakoaren arabera (51/2003 Legea).
Zatikatzeko eskaera guztiak (sendagaiak eta aldaketak) fitxa teknikoak eta prospektuak zatikatzeko aplikazio berritik kudeatu ahal izango dira, eskaera-iragazki nagusiaren bidez.
Dokumentazioa
Data hau irakurtzea gomendatzen da:Aplikazioaren eskuliburuaerabili aurretik. Eskuliburu hau pdf fitxategi gisa egongo da eskuragarri hasierako orrian.
Hauek ere baditu:zenbait bideotutorial:
- Instalazioa.
- Sendagaiak zatikatzea.
- Aldakuntzak zatikatzea.
- Aplikazioan sartzea.
Fitxa Teknikoen eta Prospektuen Kudeaketa Telematikoaren mahaigaineko aplikazioa esteka honetatik deskarga daiteke:
- http://infproducto.agemed.es/webdownloadftpr/apliftpr/ Jarraibideen eskuliburua eta instalatzeko aurretiko betekizunak ere aurkituko dituzu. Sarbide-kredentzial berberekin sartuko da Raefarren.
Ohiko galderen erantzunak (FAQ)
Ohiko galderen erantzunak (FAQ)
Zalantzarik izanez gero edo informazio gehiago behar izanez gero, jarri harremanetan gure euskarri informatikoarekin, Service Desk aplikazioaren bidez, helbide honetan:.https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2.
Akatsen jakinarazpena
Aplikazioan gertatzen diren gorabeheren berri emateko, Laguntza Informatikoko gure aplikaziora jo behar duzue:https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2.