Xestión telemática de ficha técnica e prospecto
Solicitude de Acceso
Administración de usuarios AEMPS
Púxose en produción, unha aplicación, para que os administradores dos laboratorios poidan xestionar dar de alta / baixa aos usuarios dos seus laboratorios. A aplicación dispón dun manual de usuario coas instrucións necesarias.
Portal de administración de usuarios: https://sinaem.agemed.es/registroaemps.
En caso de dúbida ou necesitar máis información, poden porse en contacto co noso soporte informático a través da nosa aplicación de Service Desk en https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2.
Así mesmo, se non fose posible esta xestión por tratarse dun laboratorio estranxeiro ou dalgún outro caso excepcional, deben de dirixirse á nosa aplicación de Soporte Informático en https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2.
Por correo electrónico comunicarase aos usuarios o seu código de acceso no momento en que sexan dados de alta no sistema.
Documentación
Xestión Telemática de Ficha Técnica e Prospecto
Nova aplicación de envío telemático con complemento de Word, de variacións de fichas técnicas e prospectos por seccións, permite a xeración dos documentos garantindo a súa accesibilidade conforme establece a normativa (Lei 51/2003).
Todas as solicitudes de fraccionamento (medicamentos e variacións), poderanse xestionar desde a nova aplicación de fraccionamento de fichas técnicas e prospectos, a través do seu filtro principal de solicitudes.
Documentación
Recoméndase ler o Manual da aplicación antes de facer uso da mesma. Este manual estará dispoñible como un ficheiro pdf na páxina inicial da mesma.
Tamén dispón de varios videotutoriales:
- Instalación.
- Fraccionamento de medicamentos.
- Fraccionamento de Variacións.
- Acceso á aplicación.
A aplicación de escritorio de Xestión Telemática de Fichas Técnicas e Prospectos pode descargarse desde a seguinte ligazón:
- http://infproducto.agemed.es/webdownloadftpr/apliftpr/ Atopará tamén manual de instrucións e requisitos previos de instalación. Accederase coas mesmas credenciais de acceso que en Raefar.
Respostas a preguntas frecuentes (Faqs)
Respostas a preguntas frecuentes (Faqs)
En caso de dúbida ou necesitar máis información, poden porse en contacto co noso soporte informático a través da nosa aplicación de Service Desk en https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2.
Notificación de erros
Para a notificación de incidencias na aplicación, deben de dirixirse á nosa aplicación de Soporte Informático en https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2.