Aquesta traducció ha estat realitzada automàticament mitjançant la Plataforma de Traducció Automàtica de la Secretaria General d'Administració Digital (Plata) i podria contenir errors o imprecisions en la interpretació del contingut.

01.32:112025-06-25

Aplicación de Envíos Telemáticos: Autorización de Importación de Medicamentos Registrados de Uso Humano

SEU AEMPS > Procediments > Medicaments d'ús humà > Aplicación de Envíos Telemáticos: Autorización de Importación de Medicamentos Registrados de Uso Humano
Persones destinatàries

Aquesta aplicació va dirigida a laboratoris i fabricants per a l'obtenció de l'autorització prèvia necessària per a la importació de medicaments registrats a Espanya així com els seus productes intermedis i graneles.

Per a accedir a aquesta aplicació, s'hauran de complir dos requisits:

  • El primer pas és realitzar la sol·licitud d'accés per a obtenir un usuari i una contrasenya vàlida.
  • El segon és assegurar-se de tenir instal·lat en el navegador web que es vagi a usar per a accedir a l'aplicació un certificat digital vàlid i no revocat.

Una vegada fet això premi aquí per a veure la pantalla d'accés a l'aplicació en el seu navegador. Empleni els camps usuari i contrasenya amb les dades que li hagi fet arribar l'AEMPS.

Quan hagi accedit a l'aplicació, tindrà accés al formulari que caldrà emplenar i enviar. Tots els camps marcats amb (*) són d'obligat emplenament.

Els usuaris registrats podran accedir a l'aplicació tantes vegades com desitgin per a comprovar l'evolució del seu expedients. Fent clic sobre el logo de l'aplicació, apareixerà un llistat amb tots els procediments que tinguin oberts i l'estat de cadascun.

Procediment(s) administratiu(s) inclòs(s):

Codi Nom del Procediment Objecte
997044 Autoritzacions relatives a importació de medicaments registrats d'ús humà Autorització prèvia necessària per a la importacion de medicaments registrats a Espanya així com els seus productes intermedis i graneles

 

Sol·licitud d'accés

S'haurà de sol·licitar l'accés a través de la bústia d'importació de medicaments registrats imh@aemps.es aportant les següents dades:

  • Nom de la persona que accedirà a l'aplicació.
  • Cognoms de la persona que accedirà a l'aplicació.
  • NIF de la persona que accedirà a l'aplicació, en cas de ser de nacionalitat espanyola. Si la persona és estrangera haurà d'indicar-nos el tipus d'identificador que ens proporciona juntament amb el país on va ser expedit.
  • Correu electrònic: És necessari disposar d'un compte de correu personal, i es recomana que estigui associades al laboratori.
  • CIFs/NIFs/VATs dels laboratoris als quals representarà (en cas de ser estrangers s'haurà d'indicar a més el país).
  • Raó social del, o els laboratoris.

     

    Característiques dels equips client

    Quins mètodes d'autenticació seran necessaris?

    • Certificat digital
    • DNI electrònic
    • Cl@ve PIN
    • En alguns casos no serà necessari disposar de cap mètode d'autenticació

    Quines característiques han de tenir els equips clients?

    • Navegador d'última generació: Edge, Chrome, Firefox, Safari o similar.
    • No és recomanable l'ús Internet Explorer.
    • Qualsevol visor de documents PDF. Pot descarregar l'Adobe Acrobat Reader en la direcció http://www.adobe.com/.
    • Autorització d'usuari i contrasenya de RPS.
    • Seguretat de l'aplicació: activar l'opció Java Script en el navegador si no està activa (aquesta opció ve per defecte).

    En tractar-se d'una aplicació Web, no existeixen requisits de sistema operatiu ni de memòria o disc més enllà dels necessaris per al sistema operatiu, el navegador i el visor de PDF triat

    Quins són els elements de seguretat que incorporen les aplicacions?

    • Xifrat de comunicacions SSL 128 bits.
    • Autenticació d'usuari mitjançant USUARI i contrasenya.
    • Autenticación de usuario de segundo nivel, mediante TOKEN UNICO por solicitud que el usuario debe introducir para el envío de las mismas.
    • Cada usuari extern sol pot accedir a les dades de l'entitat que representa.
    • Log d'accessos i auditoria de modificacions (se sap qui modifica i quines).
    • Time out de connexió.
    Respostes a preguntes freqüents (FAQs)

    No tinc certificat:

    Un certificat digital és un fitxer que autentica a la persona i que pot aconseguir-se en unes 24 hores de forma totalment gratuïta. Per a més informació sobre l'obtenció, instal·lació i ús de certificats digitals, faci clic aquí.

    També es pot accedir a l'aplicació si es disposa de DNI electrònic i d'un lector compatible.

    Notificació d'errors

    Si experimenta errors o dificultats amb l'aplicació, contacti amb nosaltres en l'adreça de correu electrònic incidències_aplicaciones@aemps.es. Inclogui tota la informació possible de la incidència, incloses captures de pantalla, missatges d'error, etc. per a facilitar als nostres tècnics la detecció i resolució del problema.

    Per a altres temes utilitzin la bústia de suggeriments.

    Per a errors de funcionalitat segueixi les mateixes instruccions descrites en l'apartat anterior.