Aplicación de Envíos Telemáticos: Autorización de Importación de Medicamentos Registrados de Uso Humano
Persoas destinatarias
Esta aplicación vai dirixida a laboratorios e fabricantes para a obtención da autorización previa necesaria para a importación de medicamentos rexistrados en España así como os seus produtos intermedios e graneis.
Para acceder a esta aplicación, deberanse cumprir dous requisitos:
- O primeiro paso é realizar a solicitude de acceso para obter un usuario e un contrasinal válido.
- O segundo é asegurarse de ter instalado no navegador web que se vaia a usar para acceder á aplicación un certificado dixital válido e non revogado.
Unha vez feito isto pulse aquí para ver a pantalla de acceso á aplicación no seu navegador. Encha os campos usuario e contrasinal cos datos que lle fixo chegar a AEMPS.
Cando accedese á aplicación, terá acceso ao formulario que haberá que encher e enviar. Todos os campos marcados con (*) son de obrigada enchemento.
Os usuarios rexistrados poderán acceder á aplicación tantas veces como desexen para comprobar a evolución dos seus expedientes. Facendo click sobre o logo da aplicación, aparecerá unha listaxe con todos os procedementos que teñan abertos e o estado de cada un.
Procedemento(s) administrativo(s) incluído(s):
Código | Nome do Procedemento | Obxecto |
---|---|---|
997044 | Autorizacións relativas a importación de medicamentos rexistrados de uso humano | Autorización previa necesaria para a importacion de medicamentos rexistrados en España así como os seus produtos intermedios e graneis |
Solicitude de acceso
Deberase solicitar o acceso a través da caixa de correos de importación de medicamentos rexistrados imh@aemps.es achegando os seguintes datos:
- Nome da persoa que accederá á aplicación.
- Apelidos da persoa que accederá á aplicación.
- NIF da persoa que accederá á aplicación, en caso de ser de nacionalidade española. Se a persoa é estranxeira deberá indicarnos o tipo de identificador que nos/nos proporciona xunto con o país onde foi expedido.
- Correo electrónico: É necesario dispor dunha conta de correo persoal, e recoméndase que estea asociadas ao laboratorio.
- CIFs/NIFs/VATs dos laboratorios aos que representará (en caso de ser estranxeiros deberase indicar ademais o país).
- Razón social do, ou os laboratorios.
Documentación
Características dos equipos cliente
Que métodos de autenticación serán necesarios?
- Certificado dixital
- DNI electrónico
- Cl@ve PIN
- Nalgúns casos non será necesario dispor de ningún método de autenticación
Que características teñen que ter os equipos clientes?
- Navegador de última xeración: Edge, Chrome, Firefox, Safari ou similar.
- Non é recomendable o uso Internet Explorer.
- Calquera visor de documentos PDF. Pode descargar o Adobe Acrobat Reader na dirección http://www.adobe.com/.
- Autorización de usuario e contrasinal de RPS.
- Seguridade da aplicación: activar a opción Java Script no navegador se non está activa (esta opción vén por defecto).
Ao tratarse dunha aplicación Web, non existen requisitos de sistema operativo nin de memoria ou disco máis aló dos necesarios para o sistema operativo, o navegador e o visor de PDFs elixido
Cales son os elementos de seguridade que incorporan as aplicacións?
- Cifrado de comunicacións SSL 128 bits.
- Autenticación de usuario mediante USUARIO e contrasinal.
- Autenticación de usuario de segundo nivel, mediante TOKEN UNICO por solicitud que el usuario debe introducir para el envío de las mismas.
- Cada usuario externo só pode acceder aos datos da entidade que representa.
- Log de accesos e auditoría de modificacións (sábese quen modifica e que).
- Time out de conexión.
Respostas a preguntas frecuentes (Faqs)
Non teño certificado:
Un certificado dixital é un ficheiro que autentica á persoa e que pode conseguirse nunhas 24 horas de forma totalmente gratuíta. Para máis información sobre a obtención, instalación e uso de certificados dixitais, faga click aquí.
Tamén se pode acceder á aplicación se se dispón de DNI electrónico e dun lector compatible.
Notificación de erros
Se experimenta erros ou dificultades coa aplicación, contacte connosco na dirección de correo electrónico incidencias_aplicaciones@aemps.es. Inclúa toda a información posible da incidencia, incluídos pantallazos, mensaxes de erro, etc. para facilitar aos nosos técnicos a detección e resolución do problema.
Para outros temas utilicen a caixa de correos de suxestións.
Para erros de funcionalidade siga as mesmas instrucións descritas no apartado anterior.