Esta tradución foi realizada automaticamente mediante a Plataforma de Tradución Automática da Secretaría Xeral de Administración Dixital (Prata) e podería conter erros ou imprecisións na interpretación do contido.

01:17:102025-06-25

Aplicación de Envíos Telemáticos: Autorización de Importación de Medicamentos Veterinarios Rexistrados en España

SEDE AEMPS > Procedementos > Medicamentos veterinarios > Aplicación de Envíos Telemáticos
Persoas destinatarias

Esta aplicación vai dirixida a laboratorios e fabricantes para a obtención da autorización previa necesaria para a importación de medicamentos veterinarios rexistrados en España así como os seus produtos intermedios e graneis.

Para acceder a esta aplicación deberase realizar a solicitude de acceso para obter un usuario e un contrasinal válido.

Unha vez feito isto pulse aquí para ver a pantalla de acceso á aplicación no seu navegador. Encha os campos usuario e contrasinal cos datos que lle fixo chegar a AEMPS.

Cando accedese á aplicación, terá acceso ao formulario que haberá que encher e enviar. Todos os campos marcados con (*) son de obrigada enchemento.

Os usuarios rexistrados poderán acceder á aplicación tantas veces como desexen para comprobar a evolución dos seus expedientes. Facendo click sobre o logo da aplicación, aparecerá unha listaxe con todos os procedementos que teñan abertos e o estado de cada un.

Procedemento(s) administrativo(s) incluído(s):

 

Código Nome do Procedemento
085053 Importación de medicamentos veterinarios e principios activos.
Solicitude de acceso

Cubrir o FORMULARIO DE SOLICITUDE DE ACCESO Á SEDE ELECTRÓNICA DA AEMPS por representante legal da empresa e remitir por correo electrónico á dirección soporte_aplicaciones@aemps.es.

Proporcionarase un só usuario de acceso por cada entidade, que deberá ser compartido, no seu caso, por todas as persoas da organización que deban acceder á aplicación. Lémbrase que cada unha destas persoas deberá estar en posesión do seu propio certificado dixital recoñecido e accesible no seu equipo. Para máis información consulte a sección Características dos equipos cliente.

Será responsabilidade da entidade a custodia e xestión do uso destas credenciais dentro da súa organización. Para evitar o uso fraudulento por parte de persoas que perderon a facultade de acceder á aplicación, deberase cambiar o contrasinal cada vez que se produzan estas circunstancias.

En todo caso, recoméndase cambiar o contrasinal frecuentemente, e sempre a primeira vez que se accede á aplicación.

Documentación
Características dos equipos cliente

Que métodos de autenticación serán necesarios?

  • Certificado dixital
  • DNI electrónico
  • Cl@ve PIN
  • Nalgúns casos non será necesario dispor de ningún método de autenticación

Que características teñen que ter os equipos clientes?

  • Navegador de última xeración: Edge, Chrome, Firefox, Safari ou similar.
  • Non é recomendable o uso Internet Explorer.
  • Calquera visor de documentos PDF. Pode descargar o Adobe Acrobat Reader na dirección http://www.adobe.com/.
  • Autorización de usuario e contrasinal de RPS.
  • Seguridade da aplicación: activar a opción Java Script no navegador se non está activa (esta opción vén por defecto).

Ao tratarse dunha aplicación Web, non existen requisitos de sistema operativo nin de memoria ou disco máis aló dos necesarios para o sistema operativo, o navegador e o visor de PDFs elixido

Cales son os elementos de seguridade que incorporan as aplicacións?

  • Cifrado de comunicacións SSL 128 bits.
  • Autenticación de usuario mediante USUARIO e contrasinal.
  • Autenticación de usuario de segundo nivel, mediante TOKEN UNICO por solicitud que el usuario debe introducir para el envío de las mismas.
  • Cada usuario externo só pode acceder aos datos da entidade que representa.
  • Log de accesos e auditoría de modificacións (sábese quen modifica e que).
  • Time out de conexión.
Notificación de erros

Se experimenta erros ou dificultades coa aplicación ou a súa funcionalidade, contacte connosco na dirección de correo electrónico soporte_aplicaciones@aemps.es. Inclúa toda a información posible da incidencia, incluídos pantallazos, mensaxes de erro, etc. para facilitar aos nosos técnicos a detección e resolución do problema.

Para outros temas utilicen a caixa de correos de suxestións.