Esta traducció ha sigut realitzada automàticament mitjançant la Plataforma de Traducció Automàtica de la Secretaria General d'Administració Digital (Plata) i podria contindre errors o imprecisions en la interpretació del contingut.

01.14:552025-06-25

Aplicació d'Enviaments Telemàtics: Autorització d'Importació de Medicaments Veterinaris Registrats a Espanya

SEU AEMPS > Procediments > Medicaments veterinaris > Aplicació d'Enviaments Telemàtics
Persones destinatàries

Esta aplicació va dirigida a laboratoris i fabricants per a l'obtenció de l'autorització prèvia necessària per a la importació de medicaments veterinaris registrats a Espanya així com els seus productes intermedis i graneles.

Per a accedir a esta aplicació s'haurà de realitzar la sol·licitud d'accés per a obtindre un usuari i una contrasenya vàlida.

Una vegada fet això polse ací per a veure la pantalla d'accés a l'aplicació en el seu navegador. Emplene els camps usuari i contrasenya amb les dades que li haja fet arribar l'AEMPS.

Quan haja accedit a l'aplicació, tindrà accés al formulari que caldrà emplenar i enviar. Tots els camps marcats amb (*) són d'obligat emplenament.

Els usuaris registrats podran accedir a l'aplicació tantes vegades com desitgen per a comprovar l'evolució del seu expedients. Fent clic sobre el logo de l'aplicació, apareixerà un llistat amb tots els procediments que tinguen oberts i l'estat de cadascun.

Procediment(s) administratiu(s) inclòs(s):

 

Codi Nom del Procediment
085053 Importació de medicaments veterinaris i principis actius.
Sol·licitud d'accés

Emplenar el FORMULARI DE SOL·LICITUD D'ACCÉS A LA SEU ELECTRÒNICA DE L'AEMPS per representant legal de l'empresa i remetre-ho per correu electrònic a l'adreça suport_aplicaciones@aemps.es.

Es proporcionarà un solo usuari d'accés per cada entitat, que haurà de ser compartit, en el seu cas, per totes les persones de l'organització que hagen d'accedir a l'aplicació. Es recorda que cadascuna d'estes persones haurà d'estar en possessió del seu propi certificat digital reconegut i accessible en el seu equip. Per a més informació consulte la secció Característiques dels equips client.

Serà responsabilitat de l'entitat la custòdia i gestió de l'ús d'estes credencials dins de la seua organització. Per a evitar l'ús fraudulent per part de persones que han perdut la facultat d'accedir a l'aplicació, s'haurà de canviar la contrasenya cada vegada que es produïsquen estes circumstàncies.

En tot cas, es recomana canviar la contrasenya sovint, i sempre la primera vegada que s'accedeix a l'aplicació.

Documentació
Característiques dels equips client

Quins mètodes d'autenticació seran necessaris?

  • Certificat digital
  • DNI electrònic
  • Cl@ve PIN
  • En alguns casos no serà necessari disposar de cap mètode d'autenticació

Quines característiques han de tindre els equips clients?

  • Navegador d'última generació: Edge, Chrome, Firefox, Safari o similar.
  • No és recomanable l'ús Internet Explorer.
  • Qualsevol visor de documents PDF. Pot descarregar l'Adobe Acrobat Reader en la direcció http://www.adobe.com/.
  • Autorització d'usuari i contrasenya de RPS.
  • Seguretat de l'aplicació: activar l'opció Java Script en el navegador si no està activa (esta opció ve per defecte).

En tractar-se d'una aplicació Web, no existeixen requisits de sistema operatiu ni de memòria o disc més enllà dels necessaris per al sistema operatiu, el navegador i el visor de PDF triat

Quins són els elements de seguretat que incorporen les aplicacions?

  • Xifrat de comunicacions SSL 128 bits.
  • Autenticació d'usuari mitjançant USUARI i contrasenya.
  • Autenticación de usuario de segundo nivel, mediante TOKEN UNICO por solicitud que el usuario debe introducir para el envío de las mismas.
  • Cada usuari extern sol pot accedir a les dades de l'entitat que representa.
  • Log d'accessos i auditoria de modificacions (se sap qui modifica i quines).
  • Time out de connexió.
Notificació d'errors

Si experimenta errors o dificultats amb l'aplicació o la seua funcionalitat, contacte amb nosaltres en l'adreça de correu electrònic suport_aplicaciones@aemps.es. Incloga tota la informació possible de la incidència, incloses captures de pantalla, missatges d'error, etc. per a facilitar als nostres tècnics la detecció i resolució del problema.

Per a altres temes utilitzen la bústia de suggeriments.