Aplicació d'Enviaments Telemàtics: Autorització d'Importació de Medicaments Veterinaris Registrats a Espanya
Persones destinatàries
Esta aplicació va dirigida a laboratoris i fabricants per a l'obtenció de l'autorització prèvia necessària per a la importació de medicaments veterinaris registrats a Espanya així com els seus productes intermedis i graneles.
Per a accedir a esta aplicació s'haurà de realitzar la sol·licitud d'accés per a obtindre un usuari i una contrasenya vàlida.
Una vegada fet això polse ací per a veure la pantalla d'accés a l'aplicació en el seu navegador. Emplene els camps usuari i contrasenya amb les dades que li haja fet arribar l'AEMPS.
Quan haja accedit a l'aplicació, tindrà accés al formulari que caldrà emplenar i enviar. Tots els camps marcats amb (*) són d'obligat emplenament.
Els usuaris registrats podran accedir a l'aplicació tantes vegades com desitgen per a comprovar l'evolució del seu expedients. Fent clic sobre el logo de l'aplicació, apareixerà un llistat amb tots els procediments que tinguen oberts i l'estat de cadascun.
Procediment(s) administratiu(s) inclòs(s):
Codi | Nom del Procediment |
---|---|
085053 | Importació de medicaments veterinaris i principis actius. |
Sol·licitud d'accés
Emplenar el FORMULARI DE SOL·LICITUD D'ACCÉS A LA SEU ELECTRÒNICA DE L'AEMPS per representant legal de l'empresa i remetre-ho per correu electrònic a l'adreça suport_aplicaciones@aemps.es.
Es proporcionarà un solo usuari d'accés per cada entitat, que haurà de ser compartit, en el seu cas, per totes les persones de l'organització que hagen d'accedir a l'aplicació. Es recorda que cadascuna d'estes persones haurà d'estar en possessió del seu propi certificat digital reconegut i accessible en el seu equip. Per a més informació consulte la secció Característiques dels equips client.
Serà responsabilitat de l'entitat la custòdia i gestió de l'ús d'estes credencials dins de la seua organització. Per a evitar l'ús fraudulent per part de persones que han perdut la facultat d'accedir a l'aplicació, s'haurà de canviar la contrasenya cada vegada que es produïsquen estes circumstàncies.
En tot cas, es recomana canviar la contrasenya sovint, i sempre la primera vegada que s'accedeix a l'aplicació.
Documentació
Manual d'usuari per a empreses (versió 2)
Característiques dels equips client
Quins mètodes d'autenticació seran necessaris?
- Certificat digital
- DNI electrònic
- Cl@ve PIN
- En alguns casos no serà necessari disposar de cap mètode d'autenticació
Quines característiques han de tindre els equips clients?
- Navegador d'última generació: Edge, Chrome, Firefox, Safari o similar.
- No és recomanable l'ús Internet Explorer.
- Qualsevol visor de documents PDF. Pot descarregar l'Adobe Acrobat Reader en la direcció http://www.adobe.com/.
- Autorització d'usuari i contrasenya de RPS.
- Seguretat de l'aplicació: activar l'opció Java Script en el navegador si no està activa (esta opció ve per defecte).
En tractar-se d'una aplicació Web, no existeixen requisits de sistema operatiu ni de memòria o disc més enllà dels necessaris per al sistema operatiu, el navegador i el visor de PDF triat
Quins són els elements de seguretat que incorporen les aplicacions?
- Xifrat de comunicacions SSL 128 bits.
- Autenticació d'usuari mitjançant USUARI i contrasenya.
- Autenticación de usuario de segundo nivel, mediante TOKEN UNICO por solicitud que el usuario debe introducir para el envío de las mismas.
- Cada usuari extern sol pot accedir a les dades de l'entitat que representa.
- Log d'accessos i auditoria de modificacions (se sap qui modifica i quines).
- Time out de connexió.
Notificació d'errors
Si experimenta errors o dificultats amb l'aplicació o la seua funcionalitat, contacte amb nosaltres en l'adreça de correu electrònic suport_aplicaciones@aemps.es. Incloga tota la informació possible de la incidència, incloses captures de pantalla, missatges d'error, etc. per a facilitar als nostres tècnics la detecció i resolució del problema.
Per a altres temes utilitzen la bústia de suggeriments.