Albaitaritzako sendagaien farmakozaintzaren aplikazio informatikoa
Hartzaileak
VIGÍA-VET datu-basea albaitaritzako sendagaien titular diren laborategiei zein osasun-profesionalei zuzenduta dago (albaitariak, farmazialariak, medikuak, erizainak, etab.). ); izan ere, bi taldeek jakinarazi egin behar dituzte ezagutzen dituzten ustezko erreakzio kaltegarriak, baita albaitaritzako sendagaien aldizkako segurtasun-txostenak bidali ere.
VIGIA VET aplikazioaren helburua da animalientzako botiken erreakzio kaltegarriei buruzko informazio guztia biltzea, bai eta aldizkako segurtasun-txostenei buruzkoa ere, bai animaliei bai gizakiei dagokienez, sendagai horien erabileran erabakiak hartu ahal izateko elementuak edukitzeko.
Hauek dira aplikazio honen bidez egin daitezkeen administrazio-prozedurak:
Kodea | Prozeduraren izena |
---|---|
991841 | Albaitaritzako sendagaiek ustez eragiten dituzten ondorio kaltegarrien jakinarazpen indibiduala |
991854 | Albaitaritzako sendagaien aldizkako segurtasun-txostenak. |
Sartzeko eskaera
Aurreko atalean jasotako prozedurak telematikoki egin nahi dituzten erakundeek sarbide-kredentzialak (erabiltzailea eta pasahitza) eskatu beharko dituzte; horretarako, sarbide-eskaera bidali beharko dute esteka honen bidez:
https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2/, “Sarbideen Kudeaketa – Sarbide-eskaera” aukera, aplikazioaren datu gisa “Vigiavet” jarrita.
Datu hauek eman behar dira:(1):
-
Erabiltzailearen datuak:
- Izena
- Abizenak
- IFZ: Atzerritarren kasuan, identifikazio fiskaleko kodea behar da
- Posta elektronikoa
-
Bazkide izan behar den erakundearen edo erakundeen datuak
- Izena
- IFK Atzerritarren kasuan, VAT (europarrak) edo identifikazio fiskaleko kodea behar da
Erakunde bakoitzak erabiltzaile bat baino gehiago eman ditzake, hala badagokio, aplikaziora sartu behar duten erakundeko pertsona guztiek.
Erakundearen erantzukizuna izango da kredentzial horiek bere erakundean nola erabiltzen diren zaintzea eta kudeatzea. Aplikaziora sartzeko ahalmena galdu duten pertsonek iruzur egin ez dezaten, pasahitza aldatu beharko da egoera horiek gertatzen diren bakoitzean.
(1)Se informa de que sus datos personales serán incorporados a un fichero informático que será custodiado por la Agencia Española de Medicamentos y Productos Sanitarios. No está prevista la comunicación de los datos personales a terceros. En cualquier momento puede ejercitar sus derechos de acceso, rectificación, supresión y portabilidad de sus datos, de limitación y oposición a su tratamiento dirigiéndose por escrito a la AEMPS, c/ Campezo 1, edificio 8, Parque Empresarial Las Mercedes, 28022, Madrid, o en la dirección de correo electrónicodelegado_protecciondatos@aemps.es, de acuerdo con lo establecido en el Reglamento (UE) 679/2016, del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos y la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.
Dokumentazioa
Erabiltzailearen eskuliburua.
Erabiltzaileak aplikazioa identifikatu eta ezkerreko menuan sartu ondoren, Laguntza atalean aplikazioaren funtzionamendua azaltzen duen Tutoriala-Eskuliburua du.
Bezero-ekipoen ezaugarriak
Zein autentifikazio-metodo beharko dira?
- Ziurtagiri digitala
- NAN elektronikoa
- Cl@ve PINa
- Kasu batzuetan ez da beharrezkoa izango autentifikazio-metodorik izatea.
Zer ezaugarri izan behar dituzte ekipo bezeroek?
- Azken belaunaldiko nabigatzailea: Edge, Chrome, Firefox, Safari edo antzekoa.
- Ez da komeni Internet Explorer erabiltzea.
- PDF dokumentuen edozein bisore. Helbide honetan deskarga dezakezu Adobe Acrobat Reader: http://www.adobe.com/.
- Erabiltzaile-baimena eta RPS pasahitza.
- Aplikazioaren segurtasuna: aktibatu Java Script aukera nabigatzailean aktibatuta ez badago (aukera hau lehenespenez dator).
Web-aplikazio bat denez, ez dago sistema eragilearen, memoriaren edo diskoaren baldintzarik, aukeratutako sistema eragilerako, nabigatzailerako eta PDFen bisorerako beharrezkoak direnez gain.
Zein dira aplikazioek dituzten segurtasun-elementuak?
- SSL komunikazioen zifratzea 128 bit.
- Erabiltzailea kautotzea, ERABILTZAILEaren eta pasahitzaren bidez.
- Autenticación de usuario de segundo nivel, mediante TOKEN UNICO por solicitud que el usuario debe introducir para el envío de las mismas.
- Kanpoko erabiltzaile bakoitzak ordezkatzen duen erakundearen datuak baino ezin ditu ikusi.
- Sarbideen log-a eta aldaketen auditoretza (badakigu nork aldatzen duen eta zer).
- Konexioaren time out.
Ohiko galderen erantzunak (FAQ)
Ez dut sendagaia eskuratzeko aukerarik
Akats ohikoenetako bat da laborategiak jakinarazpenak egiteko izendatutako farmakozaintzako arduradunak sendagaia eskuratzeko aukerarik ez izatea (produktua ez ikustea aplikazioaren sendagaien vademecuma zabaltzean). Oro har, horren arrazoia da sendagaia oraindik ez dagoela grabatuta produktuen datu-basean (RAEFAR). Kasu horretan, jakinarazleak eman beharko lioke alta, horretarako ezarritako prozesuaren arabera, edo sendagaia laborategi horretako filial baten titulartasunekoa izan beharko litzateke. Kasu horretan, gogoratu behar da filial bakoitzak bere erakundea duela aplikazioan, eta, beraz, jakinarazleak dagozkion sarbide-baimenak izan behar dituela.
Ez daukat ziurtagiririk
FNMTren ziurtagiria pertsona autentifikatzen duen fitxategia da, eta 24 orduko epean lor daiteke, erabat doan.
Nola lortu FNMTren ziurtagiria: Lotura:http://www.cert.fnmt.es
Akatsen jakinarazpena
Aplikazioarekin edo haren funtzionalitatearekin akatsak edo zailtasunak badituzu, jarri gurekin harremanetan esteka honetan:https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2/