Esta tradución foi realizada automaticamente mediante a Plataforma de Tradución Automática da Secretaría Xeral de Administración Dixital (Prata) e podería conter erros ou imprecisións na interpretación do contido.

09:28:192025-09-29

Aplicación informática de Medicamentos en Situacións Especiais

SEDE AEMPS > Procedementos > Medicamentos de uso humano > Aplicación informática de Medicamentos en Situacións Especiais
Persoas destinatarias

Aplicación informática para a xestión de solicitudes de medicamentos en situacións especiais dirixida a Laboratorios, Centros Sanitarios, Comunidades Autónomas e outros organismos autorizados:

Permitirá aos laboratorios importadores:

  • Recibir, por vía telemática, as ordes de subministración de medicamentos autorizadas pola AEMPS.
  • Recibir, por vía telemática, as autorizacións de importación xeradas pola AEMPS.
  • Realizar solicitudes de cambios de stock.

 

Permitirá aos centros sanitarios e organismos autorizados:

  • Solicitar, vía telemática, tratamentos individualizados así como as continuacións destes tratamentos.
  • Solicitar, vía telemática, envases de medicamentos suxeitos a «Autorizacións temporais de uso» ou «Protocolos de utilización».
  • Acceder en liña á información acerca deste tipo de medicamentos, e aos datos dos tratamentos solicitados.

 

Permitirá ás comunidades autónomas e organismos autorizados:

  • Acceder en liña á información acerca deste tipo de medicamentos, e aos datos dos tratamentos solicitados polos centros da súa comunidade.
Solicitude de acceso

Laboratorios:

A aplicación só é accesible aos laboratorios autorizados pola AEMPS, se vostede é un laboratorio autorizado pode solicitar o seu usuario e contraseaña de acceso para o que ha de cubrir previamente o FORMULARIO DE SOLICITUDE DE ACCESO A MEDICAMENTOS EN SITUACIÓNS ESPECIAIS por representante legal da empresa e remitir por e-mail a: medicamentosespeciales@aemps.es

Centros Sanitarios e Organismos autorizados:

A aplicación só é accesible aos centros sanitarios autorizados pola AEMPS, se vostede é un centro sanitario autorizado pode solicitar o seu usuario e contraseaña de acceso para o que ha de cubrir previamente o FORMULARIO DE SOLICITUDE DE ACCESO A MEDICAMENTOS EN SITUACIÓNS ESPECIAIS por representante legal do centro sanitario e remitir por e-mail a: medicamentosespeciales@aemps.es.

Comunidades Autónomas:

A aplicación só é accesible ás comunidades autónomas autorizadas pola AEMPS, se vostede é unha comunidade autónoma autorizada pode solicitar o seu usuario e contraseaña de acceso para o que ha de cubrir previamente o FORMULARIO DE SOLICITUDE DE ACCESO Á Sede Electrónica DA AEMPS por representante legal do organismo correspondente da comunidade autónoma e remitilo por e-mail a: medicamentosespeciales@aemps.es

Tanto Centros Sanitarios como organismos autorizados, CCAA e laboratorios poderán usar a seguinte dirección de correo para calquera comunicación coa AEMPS: medicamentosespeciales@aemps.es. Así mesmo poderán cambiar o seu contrasinal inicial desde a propia aplicación utilizando a opción de menú «Cambiar Contraseaña».

Así mesmo poderán cambiar o seu contrasinal inicial desde a propia aplicación utilizando a opción de menú «Cambiar Contraseaña».

Por correo electrónico comunicarase aos usuarios o seu código de acceso no momento en que sexan dados de alta no sistema.

Características dos equipos cliente

Que métodos de autenticación serán necesarios?

  • Certificado dixital
  • DNI electrónico
  • Cl@ve PIN
  • Nalgúns casos non será necesario dispor de ningún método de autenticación

Que características teñen que ter os equipos clientes?

  • Navegador de última xeración: Edge, Chrome, Firefox, Safari ou similar.
  • Non é recomendable o uso Internet Explorer.
  • Calquera visor de documentos PDF. Pode descargar o Adobe Acrobat Reader na dirección http://www.adobe.com/.
  • Autorización de usuario e contrasinal de RPS.
  • Seguridade da aplicación: activar a opción Java Script no navegador se non está activa (esta opción vén por defecto).

Ao tratarse dunha aplicación Web, non existen requisitos de sistema operativo nin de memoria ou disco máis aló dos necesarios para o sistema operativo, o navegador e o visor de PDFs elixido

Cales son os elementos de seguridade que incorporan as aplicacións?

  • Cifrado de comunicacións SSL 128 bits.
  • Autenticación de usuario mediante USUARIO e contrasinal.
  • Autenticación de usuario de segundo nivel, mediante TOKEN UNICO por solicitud que el usuario debe introducir para el envío de las mismas.
  • Cada usuario externo só pode acceder aos datos da entidade que representa.
  • Log de accesos e auditoría de modificacións (sábese quen modifica e que).
  • Time out de conexión.
Respostas a preguntas frecuentes (Faqs)

Necesito un certificado dixital para acceder á aplicación? Que tipo de certificado?

Os laboratorios non, para os Centros de Saúde é opcional e necesitan estar en posesión dun certificado dixital, válido e non revogado, para asinar dixitalmente as solicitudes que realice.

Poderá utilizar un certificado dixital de calquera dos fornecedores de servizos de certificación de firma electrónica recoñecidos polo Ministerio de Industria Turismo e Comercio. Pode consultar esta lista de fornecedores na seguinte dirección:
https://sedeaplicaciones2.minetur.gob.es/fornecedores/.

Se o desexa pode solicitar á FNMT un Certificado Dixital Clase 2 CA para persoas físicas Como obter un Certificado Dixital?. Para máis información consulte a Web: http://www.cert.fnmt.es/.

Como accedo á aplicación?

Debe levar a cabo os seguintes pasos para acceder á aplicación:

Introduza no seu navegador a seguinte URL: https://mse-piloto-info.aemps.es/. Apareceranlle dous campos etiquetaxes como «Usuario» e «Contraseaña». Aquí é onde debe introducir as credenciais de acceso que lle proporcionamos. Pulse o botón «Identificarse» e accederá ás opcións da aplicación.

Son un centro de saúde e teño problemas ao asinar as miñas solicitudes aparéceme unha xanela co seguinte texto de erro:
«Erro: O servidor de automatización non pode crear o obxecto»

Debe ter a seguridade de Internet Explorer na máis alta, polo que para que non lle apareza este erro ten que facer o seguinte:

  • Abrir a súa navegadora Internet Explorer e pulse en Ferramentas/Opcións de Internet.
  • Seleccionar a pestaaña Seguridade e pulse na icona Internet.
  • Aañadir a web de aplicacións da “Axencia Espaañola de Medicamentos e Produtos Sanitarios” como sitio de confianza, para iso pulsamos sobre “Sitios de Confianza” e “Sitios…”.
  • Introducimos https://sinaem4.agemed.es/ en “Agregar este sitio Web á zona” e pulsamos “Agregar” e “Aceptar”.
  • Tendo seleccionado “Sitios de confianza”, seguir os seguintes pasos segundo sexa a versión do seu navegador:
  1. Para Internet Explorer 6.x
    • Pulsar no botón «nivel predeterminado» e a seguir en «nivel personalizado».
    • Na lista que se desprega, ir ao campo «controles e complementos de activeX» e activar a opción «Inicializar e activar a secuencia de comandos dos controis de ActiveX non marcados como seguros». Aplicar os cambios.
    • Por ultimo pechar o navegador e volver tentar autenticarse.
  2. Para Internet Explorer 7.x
    • Pulsar no botón «nivel predeterminado» e a seguir en «nivel personalizado».
    • Na lista que se desprega, ir ao campo «controles e complementos de activeX» e habilitar a opción «Inicializar e xerar scripts dos controis de activeX non marcados como seguros para scripts». Aplicar os cambios.
    • Pechar o navegador e volver tentar autenticarse.

En ambos os casos, unha vez que lle apareceu a pantalla de usuario e contrasinal pode volver deixar a opción modificada co valor orixinal.

Podo escribir o nome de usuario e contraseaña en maiúsculas ou minúsculas indiferentemente?

O nome de usuario non é sensible ás maiúsculas e minúsculas, polo que poderá escribir como desexe. Pero a contraseaña si o é, polo que esta terá que escribirse exactamente igual que como se lle proporcionou, ou como Vd. a escribiu a última vez que a cambiou.

Cantas contraseañas teño que introducir?

Lembre non confundir a contraseaña do seu certificado dixital coa de acceso á aplicación.

No primeiro caso poderá configurar opcionalmente o seu certificado dixital para que lle solicite unha contraseaña cada vez que vaia ser usado. Esta contraseaña soamente debe ser coñecida por Vd.

A segunda é a contraseaña da aplicación, que nós lle proporcionamos inicialmente, pero que poderá cambiar cando desexe.

Notificación de erros

Se experimenta erros ou dificultades técnicas ou funcionalidade coa aplicación, terá que contactar co equipo de incidencias a través do Portal Service Desk.

    • Na seguinte xanela, introduza a conta de correo electrónico coa que desexa darse de alta (asegúrese de que se trata dunha conta de correo electrónico correcta xa que será o seu usuario nesta plataforma e é onde recibirá as notificacións relativas á incidencia que rexistre), o contrasinal, o seu nome e o captcha solicitado. Se o captcha non se visualiza de forma clara, pulse sobre a icona representada con dúas frechas circulares azuis para que apareza un novo.

    Terá que rexistrarse no portal, para iso, seleccione a ligazón “Regístrate para crear una cuenta” que aparece na parte inferior da xanela.

        • Pulse o botón “Registrarse
        • Na xanela que lle aparecerá seleccione a opción “Gestión de Accesos” => ”Problemas de acceso”. Cubra o formulario que lle aparecerá en pantalla describindo de forma detallada o problema.

    Para cuestións relacionadas coa lóxica de negocio, o funcionamento da aplicación ou calquera consulta que desexe realizar, contacte connosco na dirección medicamentosespeciales@aemps.es.

    En calquera caso, recoméndase a consulta previa á nosa sección Faqs por se xa estivese alá descrita a dúbida ou solución ao problema.