Acceso para os servizos farmacéuticos periféricos
A quen vai dirixida?
A Axencia Española de Medicamentos e Produtos Sanitarios quere ofrecer aos Servizos Farmacéuticos Periféricos acceso aos Sistemas de Información propios da AEMPS, que poidan resultar de interese para o desempeño das súas funcións:
- RAEFAR: Aplicación informática de Rexistro de Medicamentos de Uso Humano.
- Grupos de Traballo: Espazo con varios compartimentos destinados a compartir información.
- Laboratorios Farmacéuticos: Base de datos que contén a información de laboratorios farmacéuticos: datos das autorizacións e certificados de normas de correcta fabricación.
Os Grupos de Traballo dispoñibles, por Subdireccións, son os seguintes:
- Subdirección Xeral de Inspección e Control de Medicamentos
- Comercio exterior de medicamentos non rexistrados
- Autorizacións de laboratorios e inspecciones
- Laboratorios de drogas
- Subdirección Xeral de Medicamentos de Uso Humano
- Comercio exterior de medicamentos rexistrados
- Autorizacións de medicamentos
- Subdirección Xeral de Produtos Sanitarios
- Inspeccións e autorizacións de fabricantes de Produtos Sanitarios.
Solicitude de acceso
Para solicitar acceso a RAEFAR pulse aquí .
Para solicitar acceso a Grupos de Traballo mande un correo a mjcalvente@aemps.es
Para solicitar acceso a Laboratorios Farmacéuticos pór en contacto coa nosa División de Sistemas de Información. (incidencias.labofar@aemps.es)
Documentación
Para acceder á documentación de RAEFAR pulse aquí.
Grupos de Traballo dispón dun manual de usuario na propia aplicación.
Se desexa documentación de Laboratorios Farmacéuticos pór en contacto coa Subdirección Xeral de Inspección e Control de Medicamentos para solicitar o manual de usuario.
Documentación
- Orde SPI/2136/2011, do 19 de xullo, pola que se fixan as modalidades de control sanitario en fronteira pola inspección farmacéutica e regúlase o Sistema Informático de Inspección Farmacéutica de Sanidade Exterior.
- Orde SSI/2375/2014, do 11 de decembro, pola que se modifica a Orde SPI/2136/2011, do 19 de xullo, pola que se fixan as modalidades de control sanitario en fronteira pola inspección farmacéutica e regúlase o Sistema Informático de Inspección Farmacéutica de Sanidade Exterior. (BOE núm. 306, do 19 de decembro de 2014)
- Guía Rápida de Uso (Versión 9 actualizado a 20/03/2015)
- Manual de Usuario (Versión 9 actualizado a 02/06/2014)
- Formulario de Pedimento de Usuario
- Documento 1403 – Declaración do importador de produtos non sometidos a control farmacéutico
Características dos equipos cliente
Que métodos de autenticación serán necesarios?
- Certificado dixital
- DNI electrónico
- Cl@ve PIN
- Nalgúns casos non será necesario dispor de ningún método de autenticación
Que características teñen que ter os equipos clientes?
- Navegador de última xeración: Edge, Chrome, Firefox, Safari ou similar.
- Non é recomendable o uso Internet Explorer.
- Calquera visor de documentos PDF. Pode descargar o Adobe Acrobat Reader na dirección http://www.adobe.com/.
- Autorización de usuario e contrasinal de RPS.
- Seguridade da aplicación: activar a opción Java Script no navegador se non está activa (esta opción vén por defecto).
Ao tratarse dunha aplicación Web, non existen requisitos de sistema operativo nin de memoria ou disco máis aló dos necesarios para o sistema operativo, o navegador e o visor de PDFs elixido
Cales son os elementos de seguridade que incorporan as aplicacións?
- Cifrado de comunicacións SSL 128 bits.
- Autenticación de usuario mediante USUARIO e contrasinal.
- Autenticación de usuario de segundo nivel, mediante TOKEN UNICO por solicitud que el usuario debe introducir para el envío de las mismas.
- Cada usuario externo só pode acceder aos datos da entidade que representa.
- Log de accesos e auditoría de modificacións (sábese quen modifica e que).
- Time out de conexión.
Respostas a preguntas frecuentes (Faqs)
Para acceder á sección de preguntas frecuentes de RAEFAR pulse aquí.
Notificación de erros
Datos
Para notificación de erros de RAEFAR pulse aquí.
Para Grupos de Traballo dirixa unha mensaxe por correo electrónico á dirección administrador_sinaem@aemps.es
Para Laboratorios Farmacéuticos:
- Se experimenta erros ou dificultades coa aplicación, contacte connosco na dirección incidencias.labofar@aemps.es
- Para outras cuestións non informáticas contacte coa dirección de correo consultas.labofar@aemps.es.
En calquera dos casos, inclúa toda a información posible da incidencia, incluídos pantallazos, mensaxes de erro, etc. para facilitar aos nosos técnicos a detección e resolución do problema.
Funcionalidade
Siga as mesmas instrucións descritas no apartado anterior.