Sistema Informático de Inspección Farmacéutica de Sanidade Exterior Sifaex
Persoas destinatarias
O 29 de xullo de 2011 foi publicado no BOE a Orde SPI/2136/2011, do 19 de xullo, pola que se fixan as modalidades de control sanitario en fronteira pola inspección farmacéutica e regúlase o Sistema Informático de Inspección Farmacéutica de Sanidade Exterior. Este permite a tramitación electrónica das solicitudes, escritos e comunicacións relativas ao procedemento de control sanitario, en relación co tráfico internacional. Vai dirixido aos Operadores Económicos e á Industria Farmacéutica que xestionen ou realicen operacións de Importación e Exportación de Medicamentos, Materias Primas, Produtos Sanitarios e Cosméticos.
Solicitude de acceso
Os Operadores Económicos que desexen acceder a SIFAEX, deberán dirixirse previamente ás dependencias dos Servizos de inspección farmacéutica das Áreas de Sanidade e Política Social da súa provincia onde presentarán o Formulario de Pedimento de Usuario que figura na sección Documentación solicitando a autorización de acceso á aplicación.
Lémbrase que cada unha destas persoas deberá estar en posesión do seu propio certificado dixital recoñecido e accesible no seu equipo. Para máis información consulte a sección Características dos equipos cliente.
Será responsabilidade da entidade a custodia e xestión do uso destas credenciais dentro da súa organización.
Documentación
- Orde SPI/2136/2011, do 19 de xullo, pola que se fixan as modalidades de control sanitario en fronteira pola inspección farmacéutica e regúlase o Sistema Informático de Inspección Farmacéutica de Sanidade Exterior.
- Orde SSI/2375/2014, do 11 de decembro, pola que se modifica a Orde SPI/2136/2011, do 19 de xullo, pola que se fixan as modalidades de control sanitario en fronteira pola inspección farmacéutica e regúlase o Sistema Informático de Inspección Farmacéutica de Sanidade Exterior. (BOE núm. 306, do 19 de decembro de 2014)
- Manual de Usuario (Versión 10 actualizado a xuño 2022)
- Formulario de Pedimento de Usuario
- Documento 1403 – Declaración do importador de produtos non sometidos a control farmacéutico
- Documento 1404 – Declaración do Importador/Exportador para as operacións con Suíza e Andorra
Características dos equipos cliente
Que métodos de autenticación serán necesarios?
- Certificado dixital
- DNI electrónico
- Cl@ve PIN
- Nalgúns casos non será necesario dispor de ningún método de autenticación
Que características teñen que ter os equipos clientes?
- Navegador de última xeración: Edge, Chrome, Firefox, Safari ou similar.
- Non é recomendable o uso Internet Explorer.
- Calquera visor de documentos PDF. Pode descargar o Adobe Acrobat Reader na dirección http://www.adobe.com/.
- Autorización de usuario e contrasinal de RPS.
- Seguridade da aplicación: activar a opción Java Script no navegador se non está activa (esta opción vén por defecto).
Ao tratarse dunha aplicación Web, non existen requisitos de sistema operativo nin de memoria ou disco máis aló dos necesarios para o sistema operativo, o navegador e o visor de PDFs elixido
Cales son os elementos de seguridade que incorporan as aplicacións?
- Cifrado de comunicacións SSL 128 bits.
- Autenticación de usuario mediante USUARIO e contrasinal.
- Autenticación de usuario de segundo nivel, mediante TOKEN UNICO por solicitud que el usuario debe introducir para el envío de las mismas.
- Cada usuario externo só pode acceder aos datos da entidade que representa.
- Log de accesos e auditoría de modificacións (sábese quen modifica e que).
- Time out de conexión.
Respostas a preguntas frecuentes (Faqs)
Para calquera dúbida que se lle poida expor sobre a aplicación SIFAEX, envíe a súa consulta a través da ligazón: https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2/.
Notificación de erros
Datos
Se experimenta erros ou dificultades coa aplicación, contacte connosco na seguinte ligazón: https://servicedesk.aemps.es/servicedesk/customer/portal/2/.
Funcionalidade
Siga as mesmas instrucións descritas no apartado anterior.